Off Festival
FAQ

Festiwal

Tak. Jeśli nie macie jeszcze 15 lat, musicie wejść na teren festiwalu pod opieką rodziców lub upoważnionego dorosłego opiekuna. Jeśli macie 15 albo więcej niż 15 lat, ale wciąż poniżej 18, musicie dostarczyć nam pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na przebywanie na terenie festiwalu. Dzieci do lat 10 mają wstęp bezpłatny.

Czekamy na Was na terenie festiwalu codziennie od godziny 15:00.

Tak, podobnie jak w latach ubiegłych, przed Sceną Główną i Sceną Leśną zainstalowane zostały specjalne platformy dla osób z niepełnosprawnościami. Z dokładną lokalizacją platform będziecie mogli zapoznać się korzystając z map festiwalowych, lub zapytać o nią w punkcie INFO.
Tak, opiekunowie osób niepełnosprawnych ruchowo oraz niewidomych/ niedowidzących wchodzą na festiwal nieodpłatnie, po weryfikacji (jej zasady znajdziecie w regulaminie imprezy).
Niestety, nie. Zwierzęta nie mają wstępu na OFF Festival. Tylko psy-przewodnicy osób niewidomych mogą przebywać na terenie festiwalu, a ich właściciele powinni mieć przy sobie stosowne dokumenty potwierdzające status psa.
Tak, na terenie festiwalu zostanie wyznaczone do tego specjalne miejsce, o szczegóły pytajcie w punkcie informacyjnym. Jeśli do ładowania potrzebne są specjalne gniazdka, weźcie ze sobą odpowiednią przejściówkę.
Tak osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa i przybory medyczne do podania lekarstw, jednak wymagane jest okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie. Wnoszenie własnego jedzenia i napoi jest możliwe wyłącznie w przypadku ściśle określonych diet potwierdzonych orzeczeniem lekarskim. Prosimy jednocześnie, aby jedzenie i napoje przechowywane były w sposób nienaruszający postanowień regulaminu w kwestii bezpieczeństwa (niedozwolone są napoje w puszce, szklanych butelkach, termosy). Osoby z cukrzycą zachęcamy do zabrania ze sobą saszetek z płynną glukozą, dostępnych w każdej aptece.
Tak, na terenie festiwalu znajdują się służby medyczne zarówno patrole jak i punkt medyczny (jego lokalizację znajdziesz na mapie festiwalowej). W razie problemów poproś służby porządkowe o pomoc.
Tak, jednak prosimy przyszłe mamy o dokładne rozważenie chęci udziału w festiwalu, ze względu na charakter wydarzenia (min. natężenie dźwięków i duża liczba uczestników, szczególnie w okolicy scen).
Tak, na niektórych koncertach używane będą lasery i światła stroboskopowe. Pamiętajcie, że może być to niebezpieczne m.in. dla kobiet w ciąży, osób z wysokim ciśnieniem krwi, schorzeniami serca, dla osób starszych, osób ze schorzeniami narządów ruchu, osób cierpiących na epilepsję lub osób z innymi schorzeniami lub osób osłabionych. Jeśli podczas koncertu poczujecie się źle, natychmiast poinformujcie służby porządkowe.
Niestety, nie. Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości przemieszczania się na tego typu sprzęcie sportowym.
Nie. Rekomendujemy peleryny przeciwdeszczowe. Dozwolone są też małe, składane parasolki. Długie i ostro zakończone parasole będziecie musieli zostawić przed bramą.
Wnoszenie selfiesticków, statywów, dronów oraz dużych parasoli ze szpiczastymi metalowymi lub drewnianymi zakończeniami jest niedozwolone. Uczestnik festiwalu może zabrać ze sobą małą, składaną parasolkę. Pozostałe przedmioty, których wniesienie na teren festiwalu jest zabronione wymienione są w regulaminie imprezy.
Jedynie osoby wchodzące na teren z dziećmi mogą wnosić przygotowane dla nich jedzenie w zamkniętych pojemnikach. Ale bez obaw, zadbaliśmy o to, żeby podczas festiwalu niczego Wam nie zabrakło. Nasza strefa gastro jest jedyna w swoim rodzaju: bez względu na to, czy jesteście weganami, mięsożercami czy bezglutenowcami – znajdziecie w niej coś dla siebie.
Tak, na terenie festiwalu można robić zdjęcia, ale tylko amatorskimi aparatami cyfrowymi oraz tradycyjnymi amatorskimi aparatami kompaktowymi. Nie można wnosić na teren festiwalu profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer i innego sprzętu nagrywającego audio-video.
Tak. Wybraną z niego gotówkę będziecie mogli wymienić na bony festiwalowe.
Odpłatna przechowalnia bagażu (10 zł) znajduje się przed bramą główną festiwalu.
Nie, na terenie OFF Festivalu możecie dokonywać zakupów w punktach gastronomicznych i handlowych płacąc wyłącznie kartą płatniczą lub za pomocą bonów festiwalowych. Bony można zakupić na miejscu w specjalnie oznakowanych kasach bonów.
Rozkład koncertów znajduje się na stronie festiwalu i w aplikacji mobilnej oraz w informatorze rozdawanym podczas trwania festiwalu. Jeśli pojawią się jakieś zmiany, zostaną one ogłoszone na naszej stronie internetowej, w naszych mediach społecznościowych, aplikacji mobilnej i punktach informacyjnych festiwalu.

Pole namiotowe

Pole namiotowe jest ważne przez trzy doby z karnetem trzydniowym i przez jedną dobę z biletem jednodniowym począwszy od dnia, na który został zakupiony bilet.
Tak, jeśli macie powyżej 16, a wciąż mniej niż 18 lat, musicie nam dostarczyć pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na przebywanie na terenie festiwalowego pola namiotowego. Osoby do lat 16, mogą przebywać na terenie pola festiwalowego wyłącznie pod opieką rodziców lub upoważnionego dorosłego opiekuna.
Wszystkie osoby chcące przebywać na polu namiotowym, niezależnie czy są właścicielem namiotu czy też nie - muszą mieć wykupione miejsce na polu namiotowym.
Na offsklep.pl i u naszych partnerów. Na miejscu – w recepcji pola namiotowego, w miarę dostępności miejsc.
Dzieci do 10 roku życia wchodzą na teren pola namiotowego za darmo – po podpisaniu przez opiekuna prawnego odpowiedniego oświadczenia i po otrzymaniu odpowiedniej opaski.
Tak, pole namiotowe jest czynne 24h od godziny 19:00 w czwartek, do godziny 12:00 w poniedziałek. Od czwartku od godziny 19:00 do piątku do godziny 9:00 bez w pełni działającej infrastruktury.
W dowolnych – recepcja pola jest czynna i czeka na Was 24h na dobę. Pole namiotowe bez pełnego zaplecza będzie czynne również w czwartek 2 sierpnia od godziny 19:00.
Odległość między terenem festiwalu a polem namiotowym to ok. 500m.
Przystanki komunikacji miejskiej położone są 200 m od terenu pola namiotowego.
Nie, pole namiotowe jest dozorowane.
Nieopodal terenu pola wydzielony jest bezpłatny parking samochodowy. Liczba miejsc do parkowania będzie ograniczona. Parking jest dozorowany, niestrzeżony. Wjazd na parking od skrzyżowania ul. Lotnisko i Pułaskiego.
Tak, rower można zostawić w przechowalni bagażu. Pozostawienie roweru jest bezpłatne, nie zapomnijcie jednak o zabezpieczeniu (zapięcie, linka, u-lock).
Nie. Nazwa zobowiązuje, dlatego pole namiotowe jest przeznaczone i przystosowane wyłącznie dla namiotów. Dogodne miejsce do zaparkowania campera lub przyczepy znajduje się po drugiej stronie Doliny Trzech Stawów – Camping 215, ul. Trzech Stawów 23.
Tak, na terenie pola namiotowego zostanie wyznaczone do tego specjalne miejsce, o szczegóły pytajcie w punkcie informacyjnym. Jeśli do ładowania potrzebne są specjalne wtyczki, weźcie ze sobą odpowiednią przejściówkę .
Niestety, nie. Musicie pamiętać o zabraniu swojego namiotu.
Niestety, nie. Tylko psy-przewodnicy osób niewidomych mogą przebywać na terenie pola namiotowego.
Nie. Najbliższy bankomat znajdziecie na terenie festiwalu lub nieopodal pola, przy centrum handlowym.
Tak, możecie skorzystać z odpłatnej przechowalni bagażu na terenie pola. Do przechowalni przyjmowane są rzeczy małe: torby, plecaki - o wymiarach nie przekraczających 30cmx30cmx40cm. Jednorazowa opłata za przechowalnię bagażu to 10 zł.
Tak, biuro rzeczy znalezionych znajduje się w przechowalni na terenie pola.
Nie. Jednak w naszym punkcie gastronomicznym powinniście znaleźć wszystko, czego potrzebujecie.
Tak, wrzątek będziecie mogli otrzymać bezpłatnie w punkcie gastronomicznym.
Tak, na polu namiotowym znajdują się stanowiska, w których możecie nieodpłatnie podłączyć ładowarki. Ich liczba jest ograniczona.
Tak, na polu namiotowym czeka na Was zaplecze sanitarne: prysznice z zimną i ciepłą wodą, umywalnie oraz toalety.

Dojazd

Samochody możecie parkować na ul. Lotnisko, na której jeden pas ruchu jest wydzielony na parking. Mamy prośbę, abyście swoje samochody parkowali na ukos (na tzw. jodełkę), tak aby mogło zmieścić się ich jak najwięcej. Pomogą Wam umieszczone znaki informacyjne.
Przystanki komunikacji miejskiej położone są 600m od bramy głównej festiwalu.
Tak, postój taksówek znajduje się w wyznaczonym i oznaczonym miejscu przed bramą główną festiwalu.
Jak najbardziej, wręcz zachęcamy do tego! Rowery możecie zostawić w przechowalni bagażu przed bramą główną. Pozostawienie roweru jest bezpłatne, nie zapomnijcie jednak o zabezpieczeniu (zapięcie, linka, u-lock). Wjazd rowerem na teren festiwalu nie jest możliwy.

Opaski

Tak, bilet elektroniczny należy wydrukować, aby mieć możliwość wymiany go na opaskę.